Motivation Quotation......

Aku meminta kepada Tuhan setangkai bunga, segar, Ia beri kaktus berduri. Aku minta kupu-kupu diberinya-Nya ulat berbulu. Aku sedih dan kecewa. Namun kemudian, kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itupun menjadi kupu-kupu yang sangat cantik. Itulah jalan Tuhan, indah pada masaNYA! Tuhan tidak memberi apa yang kita harapkan. Tapi Dia memberi apa yang kita perlukan. Kadang kala kita sedih, kecewa dan terluka. Tapi jauh di atas segalanya Dia sedang mengatur yang terbaik dalam kehidupan kita.............................................

Monday, February 08, 2010

Nak marah boleh?????????DAH OKAY.....

8/2/2010
I'm too 'sick' with the printer provided at my school.... asyik asyik asyik tak boleh print...dahla datang sekolah semata-mata untuk printt....alih2 rosak lagi...nak marah nie...serius...
I'm still in not good condition and try my best not too tense but when came school I became tense again..arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
byr mahal2 fees( wpun bukan duit aku...ini yang aku dapat??????sabar pun ada hadnya.....)........seriyus..jgn aku meroyan udah....staf sini boleh tahan jugak 'efisien' nya..mcm kat Malaysia jer....

mana tak bengang....................... rabu ni nak jumpa sv, sure byk perkara yang aku nak print.....dah seminggu 'tuang' mai drpd dtg sekolah..dahla kat rumah printer takdak katrij..erm..sabar je lah......................................

allah maha mendengar my cries...dalam masa sejam technician datang selepas aku email spontaneusly...I don't care, rosak je aku akan email sepantas kilat kat technician....aku ada hak.....Alhamdulilllah...

No comments: